Vi ska sy och vi ska klippa.. Osv.



Nä usch sånt tänker jag inte göra. Men hjälpa min kära "moster" i tvättstugan här hemma ska jag göra. Men jag trodde att hon skulle vara här redan dock, klockan är 10 i 9 och vi har den bokad från 09. Hmm... Nu blev jag fundersam.

Pether åkte till skolan för ca 30 min sen. Ängla somnade om efter att ha ätit lite grann, och sen sitter man här alldeles ensam. Hade det inte varit för att Maggan ska komma så hade jag också sovit nu!

Ikväll blir det Å-krogen här i Gävle! Pethers storebror är MC där ikväll! Ska bli trevligt, träffa svärmor där också tror jag. Lillbebis ska vara hemma hos min mamma så länge, lämnar henne där vid 18, hämtar vid 22 kanske. Usch, kommer sakna henne! <3

Gud vad jag saknar att amma. Det kanske inte ni som läser vet, men jag kan inte amma. Ängla tog fel tag i början så jag "gav" upp lite efter en månad ungefär, och nu vill hon inte ha tutten längre.. :( Bara när hon är otröstlig och behöver extra närhet, vilket är max en gång om dagen. Usch vad jag saknar det! Det är så mysigt dom få minuter per dag som jag får ha henne så nära i famnen!
Mammor där ute! Ta vara på amningen så mycket ni kan, för gud vad jag saknar den!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0