Utvilad? NOT!

IDAG ÄR MIN LILLA ÄLSKLING TVÅ MÅNADER!

  

Ängla har äntligen somnat igen. Hon vaknade halv sex och tyckte att vi skulle vara vakna ett tag då. Sen kl sju somnade hon igen, passade på att lägga mig en stund då men lyckades aldrig riktigt somna, sen vid åtta vaknade hon med ett illvrål, så då tog Pether henne i en kvart innan han var tvungen att gå till bussen. Hon fick ligga bredvid mig i sängen och så ammade vi lite, men det dög inte för min lilla älskling utan hon bara skrek och skrek. Så vi gick upp, satte oss och kollade på "Made of honor" och så fick hon mat på flaska istället. Hon somnade efter typ tio minuter tror jag ^^

  

Men, hon svettas, gud vad hon svettas! Är det normalt? Hon sov på mitt bröst i ca  20 minuter kanske och jag hade en stor fläck på tröjan! Har kollat men hon har inte feber heller!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0