Uscha



Vaken igen, höll jag på att säga, har vart vaken sen 06:30. Lillebror klev upp då, vi var barnvakt inatt. Sen gick jag in och lade mig vid 07:30 igen, men 08 kände Ängla för att vakna. Inte konstigt dock när hon somnade strax efter 23 igår kväll. Hon har inte ens låtit något i natt! Jag har lyssnat hela natten efter hennes andetag, gud man tror ju att hon ska sluta andas när som helst!

Just nu ligger lillfia på golvet och luftar stjärten lite. Och jag fastnade här.

Mamma kommer hit vid 11, måste låna hennes telefon och ringa trygghansa, om ersättningen. Sen måste jag ringa försäkringskassan och prata om underhållsstödet. Usch, vad jag inte orkar just nu, skulle vilja sova några timmar till. Pether fick för sig om att vi skulle kliva upp inatt och kolla på Desperate Housewives. Så vi kom isäng ganska sent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0