Träning är bra

  

Pether har precis kommit på ett effektivt träningssätt för honom. Att göra armhävningar över Ängla när hon luftar stjärten och sen pussa henne i pannan. Han får träning och hon blir överlycklig! Hon skriker nu för att hon vill att han ska göra mera! Gud vad lycklig jag är!

Tack till alla som har hört av sig angående det förra inlägget, tack för att ni alla bryr er! Allting har löst sig nu och vi har pratat! Så nu känns allting mycket bättre!

Har inte gjort så mycket idag, åkte iväg till MVC på återbesöket, som nu var idag och inte igår. Pratade om allt som varit och hur förlossningen var. Härligt att träffa BM igen, men som alltid så var hon en kvart försenad, det är ju lite segt.. Morr!! Bokade tid för att sätta i spiral också, skönt att äntligen få det gjort, får dock inte göra de på en och en halv månad, men det överlever vi.

Var hem till mamma efter det också, hon var flyförbannad för att min lillebror inte sköter sig som vanligt. Men det gick över, men satan så förbannad hon var ett tag! Så vi kom dit, fikade lite och hon fick gosa med min lilla ängel!

Nä nu ska jag ta och hoppa in i en dusch, sen ska jag gosa med min lilla underbara dotter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0