Snyft

Har precis läst att min favoritblogg ska läggas ner. Har följt den bloggen i nästan 2 år, säkert mera. Och nu ska den läggas ner, iof av en väldigt bra anledning, men jag hoppas verkligen att hon börjar skriva igen!

Har haft en av dom jobbigaste nätterna jag någonsin vart med om. Pether är någonstans i Hälsingland med skolan och paddlar, så jag och Ängla är ensamma hemma, vilket inte är så hemskt. Men min lilla älskling har rosslat HELA natten. Hon har vaknat minst varannan timme och skrikit för att hon inte fått tillräckligt med luft! Ibland andas hon tyst också, så då flög jag upp ur sängen och kände efter så att hon inte hade slutat andas helt! Usch, jag har bara suttit och gråtit och gråtit och gråtit hela morgonen. Ringde Pether halv sju, då orkade jag inge mer. Han sa att jag skulle ringa 112, och då gjorde jag de. Därifrån blev jag hänvisad till hälsocentralen i Bomhus. Så har ringt dom, dom ringer väl upp snart...

Det dumma är att hon har slutat rossla nu, hon har sovit ca 1,5 timme i vagnen nu utan att rossla en enda gång, och det är ju bara för att jag har ringt hälsocentralen... Men usch alltså, en till sån här natt med hjärtat på utsidan av kroppen kommer jag inte klara av! Tur att Sara ska sova här i natt!



<3


Kommentarer
Postat av: Linda

Är hon förkyld eller?

Näsdroppar med koksalt 0,1mg /ml så sväller hon av i näsan iaf, oftast så andas de bara genom näsan när de sover o "glömmer" att öppna munnen ibland o får därför ingen luft (Albin var hopplös när han höll på ett tag). O höj huvudänden med böcker eller nått.

2009-10-02 @ 10:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0