Skola, stan, mormor

Har vart ute och hängt och flängt hela jävla dagen, och usch det känns i kroppen. Och även på Änglas humör. Hon har varit jätte gnällig hela dagen, pga att vi var borta mellan 10:30 och 20:00. Och nu sover hon, hoppas bara inte att det är för natten.

Började dagen med att slänga ur Pether ur sängen i morse, han skulle upp och ge Ängla mat, men somnade om hela tiden, till slut fick jag upp honom. Men sen när Ängla hade somnat så la han sig på soffan och sov. Vaknade 07:45 av hans larm, som väldigt fort stängdes av, men tänkte inte så mycket mera på de. Sen när Ängla väckte mig vid 09:15 så låg Pether fortfarande kvar på soffan och sov. FÖRSENAD!

Åkte sen iväg till skolan och träffade lärare, skolsköterska osv. Trevligt, och Ängla var faktiskt hyfsat snäll ^^

Efter detta fixade vi alla papper som skulle in till soc, och sedan åkte vi hem. Hann vara hemma ca 2 min innan mamma kom och hämtade mig och Ängla. Sen bar det av mot stan igen, skulle hämta lillebror bakom Vasa. Efter det, hem till mor, åt god mat, lånade badkaret med min lilla sötfis, och sen i sin tur hem!

Usch vad man kan sakna hem ibland alltså!

Blogg bara dampar så för bilder hänvisar jag till bdb.
http://ttesss.bilddagboken.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0