Mktmktmkt



Har precis fått en megakräka på mitt lår. Ängla ligger brevid mig här i soffan när jag kollar internet, och så kände jag något varmt på benet, och världens jättekräka! Tack så mycket gumman ;)

Har vart iväg till BVC idag också, i knew it! Ängla hade gått upp exakt 500 gram sen sist, på 10 dagar! :D Vad lycklig jag blir, och 1,5 cm hade hon vuxit också :D Skulle vart på återbesök hos BM idag också, men hon hade tydligen sagt fel dag till mig, imorn ska jag dit. Så jag släpade mig till stan i regn i onödan idag...

Nu väntar jag och Ängla på att Pether ska komma hem från affären så jag kan göra mat, sen kommer Anna och Halvar hit i eftermiddag! Kanske kusin Tindra också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0