Klippning



Har vart i Skutskär hela dagen, Mattias och Sandra tatuerade sig. Jag träffade Sara och Annika en stund också. Och så fick Sofie träffa Ängla :)

Åkte sen hem, Farbror Stephan hit och hälsade på. Kollade på "Polisskolan" och sen klippte jag honom. Han blev lika nöjd som förra gången, xD, men jag är så osäker när jag klipper någon annan än Pether, är så rädd att jag ska totalt förstöra håret! Men sen efter honom så klippte jag Pether. Var stressad som satan eftersom att Ängla bara skrek och skrek och skrek. Så jag råkade klippa honom i örat! Bara ett pyttelitet jack, men usch, chocken har inte lagt sig än. BLÄ!

Imorgon, imorgon är en bra dag. Att se vilka som bryr sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0