Hottie ;)


Det här täcket är förstört... :( Jävla torktumlare!


Haha, mamma är fortfarande snygg ;) Och med mamma så syftar jag på mig ;)

Klev på bussen hemifrån mamma nu för en liten stund sedan, och då kom det på ett gäng med killar, 10 st kanske, de flesta gick bara förbi mig lite fort, men sen kom det en snubbe som stannade mitt framför mig och sa "rauwr", efter honom kom de en kille som ryckte mig i jackan och sa "tjena snygging" hahah. Sen när jag klev av bussen frågade en kille utanför "ska du redan av?!" HAHA!

Men jag skulle hem och gosa med min bebis, inte har jag tid att följa med på något sådant heller ;)

Min kära lilla plupp låg nästan och sov när jag kom hem, pether hade precis matat henne. Men nu så är hon vaken igen, tog av henne blöjan och la henne på täcket nedanför tvn, så nu är hon vaken och totalnöjd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

prickig hon ser ut & vara. Det verkar inte bra. Har du kollat upp de?

2009-10-17 @ 23:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0