God dag.


Ängla med Farbror Stephan!

Blev nog inte så mycket skrivet igår, men jag hade fullt upp hela dagen. Hade bett Pether städa när jag och Ängla åkte till mormor i förrgår, men blev det gjort? Hmm, näe!

Hade massor av folk här igår också, så det kan ju också vara en anledning. Farbror Stephan kom på besök, Sara var här och kollade på Desperate Housewives med mig ^^ Lina kom hit och lämnade mina skor. Plus att vi var barnvakt åt min lillebror. Så det var fullt hus hela kvällen!

Just nu ligger Ängla och sover i våran säng, Pether kom in med henne till mig innan han gick till bussen i morse. Och hon sover än. :) Snuvig är hon fortfarande, men hon rosslar inte längre, och det är jätte skönt!!!

Idag ska vi iväg till Familjerätten och skriva på faderskapspapprena. Det är väldigt skönt att det äntligen ska bli gjort, typ inte en dag försent!

Idag skulle Mikael Lindgren ha fyllt 18 år.. Usch, hade precis lärt känna honom, och så började vi planera hans 18årsdag.. I slutet på april.. Men han åkte i en bilolycka på sista april, så han finns inte hos oss längre..
Vila i frid! <3 och grattis på 18års dagen!

Nu börjar min ängel vakna så det kanske är dags att gå och ta henne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0