Ghost whisperer



Sitter och kollar på de. Är så trött så jag nätt o jämt kan hålla ögonen öppna. Skulle ju sova ett par timmar till imorse men det blev inte mycket sova. Precis när jag hade somnat så ringde pappa, sen skulle han ringa upp, vilket tog ca 30 min och då lyckades jag inte somna heller. Sen messade magda, och mamma, så då var det bara att kliva upp igen. Mellan 10 och 10:30 låg Ängla och snuttade på mig också.

Just nu ligger lillsnuttan i sin säng och typ gråter i sömnen, hon drömmer så mycket mardrömmar stackaren. Men det verkar som att det var mer än en dröm den här gången, för hon blir inte tyst. Så där försvann min vilotid, hade precis tänkt gå in och lägga mig, men tji fick jag :P

Blir en allmän slappdag idag, hade tänkt gå till mamma och låna badkaret, men jag tror jag hoppar över det idag. Tar det en annan dag istället!

Nu sitter lillpluttan i Pethers knä! Se bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0