Fy satan

  

vad trött jag är. Känns som att jag inte har sovit på sjuttioelva år, och då var det inte ens min natt i natt. Herregud.

Lantto och Nygårn har sovit här inatt, så det kanske inte har varit så lugnt heller. Mor och lillebror har också varit här, ätit mat osv.

Ängla sover, och sover, och sover lite till. Hon börjar nog bli lite småförkyld igen tror jag. För hon pendlar mellan 37,7 och 38 grader. Så vi måste ta och hålla koll på temperaturen. Jag tror att jag också har lite feber, har dundrande huvudvärk och ont i halsen med, knaprar halstabletter så det heter duga!

Ska hem till mor senare och låna badkaret hennes. Men kan inte åka förrän vi är klar ute i tvättstugan. Vi har kommit på att vi inte ska vänta så länge innan vi bokar tvättstuga, usch vad tvätt vi har nu. Ängla har inte ett enda par rena byxor!

På tal om kläder så måste vi senast nästa vecka gå över totalt på stl 62. För 56 är alldeles för litet för pluppan min. Byxorna är alldeles för korta och bodysarna spänner på magen. Min stora fina flicka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0