Ensam



Sucksucksuck. Har vart ensam hemma i nästan 3 timmar nu. Fy satan vad tråkigt det är, och inte kan jag slappna av heller! Pether och Ängla är i Sandviken hos en kompis till Pether, och jag skulle vara hemma och ta det lugnt. Fick absolut inte städa nå mer osv osv osv. Men det är nästan så att jag måste börja göra de snart, det är så förbannat jävla tråkigt att vara ensam hemma, kanske borde sova en stund?

Sitter och pratar med min kära mor på msn också, hon är lite ledsen. Stackaren! Fick även ett ledsamt sms av min äldsta bror igår också, usch vad jag tycker synd om honom! Han vill så gärna flytta hem igen, men det går inte! <3

Nä nu ska jag göra något..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0