Bus i bus bus



Ängla och jag har totalbusat i en kvart nu ungefär, så snart är de nog sovatime för den lille krabaten ^^ Just nu ligger hon och pratar för sig själv i vagnen ^^

Pether står i duschen, tror jag, det är ganska tyst just nu dock. Så ska väl bara ta och ge lilltösen lite käk och sen somnar hon nog. Sen ska tamigtusan jag också sova!!

Pether ska tydligen börja med sin APU imorn så han börjar 07, slutar 16 och börjar jobba 17. Underbart? Eller inte. Men men, han tjänar ju pengar i alla fall. Blev så chockad när han kom hem idag vid 17:30. Då behövde dom honom inte på jobbet idag. Hmm..

Men men, ska väl ta och ge min gurglande lilltös lite käk nu, för nu börjar hon låta sur!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0