Besök



Mina kära lillebröder har vart här och hälsat på idag.

Började dagen med att få en hjärtattack när Pether och Ängla satt framför mig på sängen och jag hade inte ens hört att dom kom in i sovrummet! Klev upp, frågade mamma när hon skulle hämta mig, "om en halv timme" blev svaret. Efter det åkte vi till tågstationen och hämtade upp Tobias, lillebror nr ett. Sedan åkte vi till Willys och handlade. Jag shoppade två flaskor till, men Pether ströp mig inte (A)!

Åkte sen hem, bestämde mig för att storstäda igen, även fast jag inte hade tänkt göra det :P Blev bara köket och vardagsrummet dock, men det behövdes verkligen. Vid 15 kom Pether och Ängla hem, som hade varit hos Nina hela dagen. Var hemma en liten stund och skulle sen egentligen följt med mamma till Sandviken och hämtat ett babygym och en spjälsäng. Men det blev Pether som åkte istället, och jag fick vara hemma med mina båda bröder.

Lillebror nr ett fick något ryck och ville att jag och Sara skulle sminka honom xD

  <- Före - Efter ->

Nu ligger Ängla på golvet och busar med Sara i sitt nya babygym, urgulligt är det. En rosa nalle, med massa nallar ovanför ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0