Babymonitor


Vi var på stan igår, käkade, och skulle shoppa åt mig. Visst handlade vi åt mig, en ny jacka, nya skor, ett par till jeanstights osv. Men vi kom även därifrån med väldigt mycket mera. Nya smörknivar och kastrullunderlägg bland annat. Men vi hittade även en babymonitor på Claes Ohlsson som jag tänkte börja använda nu. Men smart som man är så kopplade vi ju aldrig in den igår, och nu när jag öppnade den och skulle börja använda den på en gång, tyckte jag, så ser jag att man måste ladda batteriet i 12-14 timmar. Visst är livet underbart?

Vi var även iväg till Järbo igår, Pether skulle hämta sin post och så gick vi ner till Pethers bror och hälsade på. Deras dotter Tindra, som är 2 månader äldre än Ängla, vände sig från rygg till mage för första gången igår :D När vi var där! Jippi!

Vi tog 21:30 bussen från Järbo, vilket betyder att vi var hemma strax före 23. Och usch, det misstaget gör vi inte om. Vi störde Änglas rutiner väldigt mycket igår!

Nä, undra om man ska ta och plocka undan lite. Min lärare kommer snart hit och hälsar på en stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0