9 / 10 - 09



Jahaja, igår kom jag och Pether på bara huxflux att "oj , vi har officiellt varit tillsammans i 1,5 år nu!" Haha, tänk så lite minne man har när man blivit förälder, jag minns aldrig någonting längre!!

Isch isch isch. Min söta lilla underbara dotter ligger och sover igen. Hon somnade strax efter 12 inatt och vaknade inte förrän 07:45 !! Och nu har hon ätit, fått ny blöja så då somnade hon igen. Borde jag vara förvånad?

Min lärare Erika och hennes son Hugo var här och hälsade på igår, alltid lika trevligt att träffa dom! Hugo hade blivit jätte stor, och pratglad  ^^

Nähedu, vad ska man göra idag då?


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja nu när du sa så..

David och jag hade vart förlovade i 3 år i sep, men de har vi båda glömmt helt, haha. Inte för att vi brukar fira sånt, men de kan ju va roligt om man kan komma ihåg det iaf! ;)

2009-10-09 @ 11:17:53
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0