8 timmar exakt.

 -->  -->
Inte alls - Nästan - Och totalt ;)

Ja, 8 timmar exakt sov lillpluppan i natt. Från 23:57 till 07:57, nu sitter hon i sin babysitter och skrattar åt när stjärnorna lyser. Eller kanske är det åt ljudet? Har precis matat henne, och vem kan klandra henne för att hon är pigg en stund när hon precis har sovit 8 timmar i streck?

Jag försökte knäppt kort på henne igår kväll, efter vi busat. Men så fort hon ser kameran så gör hon en sur min. Kolla bilderna. Det är som att hon vet vad som väntar och då ska hon inte le, nej! Så jag försökte smyga upp kameran så hon inte skulle förstå, vilket lyckades, efter ca 10-15 bilder ;)

Nä nu ska jag ta och byta blöja på min lillälskling som nästan somnar i babysittern, sen ska vi lägga oss i sängen och mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0