12 oktober

Har precis klivit upp, efter att ha fått sovit 9 timmar av ostörd sömn, herre gud vilken underbar dotter vi har! Hon somnade 23:40 igår, vaknade första gången och var hungrig 08:05!!! Sen sov hon 08:20 igen, och nu kan jag inte sova mera. Gud, jag förstår inte hur vi kan vara så lyckligt lottade att få en unge som sover så bra på nätterna!

Totalbusade iof med henne innan hon somnade också, så hon blev väl väldigt trött ^^

Just nu ligger Pether och Ängla inne i vår säng och sover. Han verkar inte vilja gå till skolan idag, och jag tänker inte tjata :P Det är hans ansvar.

Idag ska vi iväg till först MVC på Södertull, på återbesöket för mig, prata om lite spiraler osv. Sen direkt efter det ska vi iväg till BVC i Bomhus och se hur mycket min lillpluppa har växt. Men jag kände verkligen igår när jag vaggade henne, herre gud så tung ungen börjar bli!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0