Vaccinering



Både jag och Pether har vart iväg till Bomhus hälsocentral idag och vaccinerat oss. Jag var så jävla nervös och typ satt och hoppade på slutet. Men när vi kom in så gick det hur bra som helst. Själva sticket kändes inte alls, otroligt nog och jag vet att det låter osant men det är sant, och det spände bara pyttedytteytterst lite när han sprutade in de där. Det gick ju hur bra som helst, och jag känner mig sååå stolt över mig själv! Än så länge har inga biverkningar kommit heller ^^

Ängla och Pether busade nyss, och tydligen så lekte dom helikopter och Ängla kräktes rakt ner i Pethers mun, mums? Not! Blä, men men, det är sånt som händer, om man är uppe i luften och cirklar. ^^ Just nu är dom inne i badrummet och busar, Pether hämtade mig alldeles nyss och sa åt mig att komma och kolla vad hon gjorde. Då hade han gett henne soppåsrullen att leka med och så hade hon rullat ut ALLTIHOPA, haha ^^ Så de kan gå när inte haspen är på!

   

Har vart iväg och handlat idag med, bränt 3000 kr på mat, cola osv, men det behövdes verkligen. Det var tomt överallt och nu är det överfullt istället! Nygårn hälsar till bloggen btw ^^ Haha. Han har sovit här i en natt redan och ska sova en natt till. Så vi har haft mys allihop och spelat spel, lagat mat och bara umgåts. Var även hem till mamma och hjälpte henne julpynta idag, lite kul att hon vill ha mitt smakråd ^^

Nu sitter vi och kollar på någon film på 6:an, om kineser och den där bruden (Joy) i "My name is Earl". Ska väl ta och kolla lite nu antar jag, den verkar ganska spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0