UNDERBAR dag!

Ja än så länge i alla fall ^^ Fick som jag ville i natt ^^ Ängla slocknade först vid 22, sen vaknade hon några gånger men somnade så fort vi tog upp henne. Sen när vi gick in och lade oss vid 00:30 så vaknade hon med ett illvrål, så då la jag över henne bredvid mig, så min lillpluppa har sovit bredvid mig inatt! Iof bara i 2timmar sen fick hon flytta över till sin säng igen, men gud så mysigt det var! Kan inte minnas sist hon sov bredvid mig i våran säng! <3<3

En annan bra sak är att jag blev lite chockad idag, Pether hade blandat ny babysemp och ställt in i kylen så att det finns ^^ Det gör han ALDRIG annars, så jag blev riktigt förvånad! Han börjar lära sig ^^

Ängla sover fortfarande, Pether var uppe med henne mellan 07 och 08, och nu sover hon ^^

Blä vad trött jag är idag, fick inte så himla mycket sömn när Ängla låg bredvid ändå, är så spänd i kroppen, vet inte varför. Kanske för att jag inte är så van vid att sova bredvid henne. Sen när jag hade lagt över henne i hennes säng i natt så hann jag lagomt somna så började dom där jävla grannarna ovanför skrika och leva om. Fan vad trött jag är på det här! Måste ringa till störningsjouren, fy fan, dom väcker ju både mig och Ängla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0