Sjuk sjuk sjuk.

Är jätte sjuk idag. Pether var tillochmed tvungen att vara hemma från skolan idag för att ta Ängla, jag orkade inte. Men nu dock, när jag har fått en alvedon i mig och sovit en timme så känns det åtminstone lite bättre. Han ska iväg och jobba senare ikväll men då har jag Sara här utifall att jag inte skulle orka!

Just nu sitter Ängla och Pether och kollar på Förlossningskliniken haha. Före detta hade vi lite kul på golvet alla tre. Jag lade Ängla på mage, hon HATAR att ligga så, men hon hade blivit så stark nu så jag vände inte på henne fastän hon blev sur och då slutade det med att hon bajsade på täcket ^^ Sånt som händer!

Ja som sagt, Sara kommer hit ikväll, det är ju faktiskt tisdag. Desperate Housewives!

Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

haha Liam hatar också att ligga på mage, Går bra en liten liten stund sen blir han förbannad! :P

Vad använder ni för blöjor?

Vi hade pampers från början och tyckte dom var bra, men sen började det rinna ur hela tiden, så prövade vi lidels (hörade att dom skulle vara bra, men dom var jätte hårda så Liam blev jätte röd, Nu har vi libero och dom rinner det inte ut ur, men tycker han blir lite lite röd av dom också. Fast tror han kan vara lite känslig i huden också :P

2009-11-19 @ 08:37:08
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0