Präst besök

   

sten har precis åkt härifrån, hon kom precis på sekunden till 14:00 innan, snacka om perfekt timing. Ängla hade dock somnat ca 15 min innan hon kom, men som tur var så vaknade hon i mitten av samtalet, så dom hann träffa varandra i alla fall ^^

Nu har vi gått igenom alla detaljer, vem som ska göra vad och när vem ska göra det osv. Sen fick vi även reda på att vi måste åka från Bomhus till SÖDRA Bomhus för att fika sen.. Suck. Men men, det får väl ordna sig, alla har ju bilar så.

Ängla var vaken till 02:30 inatt så jag är lite sliten idag, ändå så plockade vi undan i lägenheten innan prästen kom. Allting är nu perfekt, enligt mig. Ingenting är där det inte ska, ingen disk(varken torr eller odiskad), allting är avtorkat osv.

Har försökt få tag på Magda nu, men jävla parlino CPAR sig igen så jag kan inte ringa någonstans. Fan vad trött jag är på parlino nu, det har blivit så här flera gånger. Sist tog det 2 timmar innan man kunde ringa eller messa någonstans... Suck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0