Nu så



har jag äntligen tid att uppdatera igen ^^ Pether står inne och byter blöja på Ängla och snart ska dom lägga sig på golvet och busa ^^

Har haft en riktigt bra helg faktiskt, var både karl- och barnledig på fredagen då dom var nere på stan och fikade med farbror Stephan. Sen igår var mamma barnvakt så att jag och Pether kunde mysa. Jag fick order om att vara borta en stund så han fick fixa lite grann hemma. Så jag passade på att låna badkaret hemma hos mamma. Sen bar det av hemåt, då hade han fixat tacos, släckt ner i hela lägenheten och tänt massor av ljus. Och vi åt mat vid köksbordet för första gången sen vi flyttade in!

Hade kanon mysigt igår kväll men räknade hela tiden hur många timmar sen det var jag lämnade Ängla! Sen fick jag höra av min "kära" karl att jag är väldigt gammal i sinnet, för att jag hellre ville sitta hemma igår och kolla på film och bara ladda batterierna när vi ändå hade chansen. Men då var jag tydligen gammal, haha, han ville gå ner på pizzerian och ta en öl och sitta där nere. Mitt svar på det blev att jag inte ville dricka alkohol igår, då sa han "Men du kan ju ta en cola", vilket jag tyckte var helt värdelöst när vi har ca 60 liter hemma?

Haha, det var vår mysiga kväll igår de. Har kollat på "Flickan som lekte med elden" idag, mamma sa att man hoppade till massor av gånger i den, men det var bara en gång som Pether hoppade till. Och jag blev aldrig rädd, kan bero på att jag hade läst boken ;)

Ängla är så go, så go, så go! Och gud vad jag har saknat henne! <3
<3 Mamma älskar dig mer än något annat på jorden, Ängla! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0