Jobbig dag

Svar till Malin: Nej tyvärr, det är bara en dokumentär för skolelever. Tyvärr.

Har haft en väldigt ansträngande dag. Det började med att Ängla för en gångs skull väckte mig i morse. Det var väldigt länge sen hon gjorde det nu, det var väl kanske inte så ansträngande då klockan faktiskt vad 09:30. Så vi gick upp och hon fick lite mat, klädde på oss och sen kom mamma hit ^^

Åkte iväg med mamma till barnens hus och kollade lite. Sen bar det iväg till soc för att mamma hade möte. Medan mamma, pappa och lillebror var inne på möte så gick jag och Ängla iväg och fixade massor av saker. Var in på försäkringskassan och fixade lite, in på Gimlins och bokade bebisfotogrejs :P Sen upp på Martins tvätt och lämnade in dopklänningen! Så jag har fått lite motion idag, för första gången på massor av dagar ^^

Gick efter det ner till soc igen och mötte upp mamma, åkte och handlade. Sen hem till mor och åt mat. ^^ Ängla har haft feber idag, och min feber har blossat upp igen. Så mår jag lika dåligt imorn som jag gjort idag så vet jag inte vad jag göra. Usch!

Nä nu ska jag ta och försöka gosa med min kära familj! <3


Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

ja vi har lite förkylda för ett tag sen, Men nu är det bra :)

Ja det är om min pappa som inte kom dopet :/ Vi får se om det ordnar sig :) kram

2009-11-16 @ 22:20:27
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0