Ingen spiral...


Far och dotter sover middag!

Blä, jag ville verkligen sätta i spiralen idag. Men jag fick inte, pga en ganska resonlig anledning egentligen, men jag är lite besviken... Min mens är 2,5 veckor försenad, men varje test vi gör är negativt. Så BM vågade inte sätta in spiralen, för skulle det vara något även om testet visar negativt så begår hon tjänstefel tydligen. Jag skulle ringa in på stubben när den kom, så vi får väl se när den känner för att komma då...

Fan..

Ängla är på mycket bättre humör idag än vad hon var igår, då skrek hon ju så fort man tog i henne. Men idag är hon riktigt lycklig faktiskt, hon skallade mig alldeles nyss, men var lika lycklig för de ^^

Har nästan inte gjort något idag, vart iväg till Bm, diskat och plockat undan :P Det är väl allt. Nygårn kommer hit om ett tag, så ska vi spela spel och ta det lugnt bara. Imorn är det vaccinering som gäller. Usch, det vill jag inte heller, men jag tycker att det är timing för de nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0