Home sweet home



Har precis kommit hem från en hel helg i järbo!

Anna och hennes klasskamrat, som jag aldrig kommer ihåg vad hon heter, var här i fredags och filmade om våran del i dokumentären för unga föräldrar. Tidigt var dom här, ca 08 :P Bara för att min mor också skulle vara med, hon har ju varit ung mamma i 18 år liksom.

Direkt efter att dom hade åkt så packade vi i ordning och åkte till Järbo, istället för att behöva ta bussen på lördagen, billigare att åka bil med mor dit. Sara kom dit på kvällen ^^

Igår var vi på fest i Sandviken, hade riktigt trevligt faktiskt, men jag kunde inte bli någe full alls :S Jag drack och drack och drack och drack, men blev aldrig full. Gav upp vid 12, då försvann också allt folk, så väntade på skjuts och vid 01:30 var vi hemma. Vaknade i morse och var inte bakfull, helt otroligt, skulle kanske kunna bero på att jag inte blev någe full igår också. Har haft lite lätt huvudvärk men inge mer.

Farfar var barnvakt åt Ängla medan vi var i Sandviken, och gud så söta dom är när dom sitter i fåtöljen och sover ihop ^^ Världssöta! Och Teppo ser så stolt ut!

Just nu sitter min lillpluppa i babysittern för första gången på hela helgen, hon är ny badad och verkar bli väldigt trött nu ser jag, hon pratar inte med stjärnorna längre, ögonen är på G ihop. ^^ Har plockat undan allting nu, Pether råkade tappa väskan med alkoholen i backen och sen ställde han upp den i vagnen :P Så var tvungen att bädda om hela vagnen, plus att alla våra kläder som låg med flaskorna blev pissblöta :P Så måste tvätta!

Nä nu är de TV och familjemys som gäller! <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer den dokumuntären visas på tv?

Älskar att titta på "unga mödrar" så en svensk version vore skit kul att titta på :)

2009-11-16 @ 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0