Herre min gud!

  

Jag blir barnledig imorn, inte för att det egentligen ska vara någon stor grej. Men jag blir så... Inte nojig, jag vet inte vilket ordet jag letar efter är... Ja.. Ojojoj, jag vet att allt kommer gå skitbra, jag tvivlar inte en millisekund på de, men jag kommer sakna min lillplupp sååååååååå mycket!

Sara och Annika ska låna Ängla imorn, inte för att jag har bett dom, utan för att dom vill! Jag kommer vara i Skutskär hela dagen medan hon är där, men inte i samma hus. Haha, dock ett hus i från men ändå. Kommer sakna min lillplupp.<3

Lina har precis åkt, hon tog med sig Miranda. Egentligen är jag hundvakt till mamma men Lina ville låna med sig Miranda till skolan imorn, och det gick bra för mamma så inte klagar jag. Nu har vi bara Wilma här hemma och hon är tusan så mycket lugnare!

Pether kommer snart hem från jobbet, och jag ska ta och sova i tid idag känner jag. Så vi får väl se hur det blir med de. Hoppas jag kommer kunna ta de lugnt imorn, tycker faktiskt att jag förtjänar de. Haha, men hönsmamma rollen spelar säkert in om jag känner mig själv rätt!

Måste iväg och fakturera åt far också, tydligen hade jag missat lite när jag var där sist. Hmm.


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, Tindra har en såndär pyjamas OCH napp hon också. Jag blev lite full i skratt när jag såg bilden ;)

Så stoor hon har blivit då föresten!

Kramar

2009-11-02 @ 22:17:24
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0