DOP IMORGON



Gud vad jag längtar! Är lite nervös, känns som att vi har en "standard" att nå upp till efter David och Elins dop, men vi har tyvärr inte den ekonomin så jag ska försöka att släppa dom tankarna! Hur nu det ska gå...

Ska iväg med mamma snart och duka upp där borta och så där. Får se om mormor och lillbror nr1 stannar här med Pether och Ängla då eller om dom ska med. Blir kanske lugnast om dom inte följer med ^^

Pether ligger just nu och sover i mitt knä, Ängla sover i sin säng hon med. Hon totaldeckade vid 16 tiden, så vi hann laga mat, äta och sen nu sitta här en stund, riktigt skönt faktiskt!

Hon provade dopklänningen idag med, gud så söt hon blev i den! Den är så fin med brodyren och den lilla mössan som är med ^^ Men mössan var lite liten så vi får se om hon ens ska ha den imorn. Konstigt nog så blev hon inte sur när jag satte på mössan, annars brukar hon bli total förbannad när man försöker sätta på något på hennes huvud!


Kommentarer
Postat av: Malin

aaaaahh vad söt hon är :D lycka till imorgon!

2009-11-21 @ 02:07:21
URL: http://boll.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0