Dåligt samvete.

Vad fan ska jag göra? Grannen ovanför har damp igen, och nu är jag säker på att det är dom ovanför. Jag hör hur dom springer, skriker och hon gråter. Men varje gång polisen kommer dit så är det ju ingenting? SÅ VAD FAN SKA JAG GÖRA!?!

GRAVIDITETSLISTA

När fick du reda på att du var gravid?
11 december 2008
Blev det en chock? Inte egentligen, hade ju misstänkt det.
Hur gammal var du? 17
Hade du mycket halsbränna? Mm, när jag åt stark mat, blä!
Spydde du mycket? Nej, men mådde illa som satan de första 13 veckorna.
Hade du mycket foglossning? Lite, men inte alls så mycket som jag hade trott.
Ditt sf mått som störst? Oj, 36 cm tror jag. Det gjorde mega höjningen på 1 vecka, från 33 till 36.
Har du fått bristningar? Ja, på höft benen och sidorna, låren och stjärten. Men inga på magen.
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag visste inte, UL sa dock flicka, och Pether med. 
Vad hoppades du på? Både ock, men kanske lite mer flicka, eftersom att jag älskar ROSA!
Gick du över tiden? Mm, med 12 dagar!
Födde du för tidigt? Nej.. Men var helt övertygad om att hon skulle komma i juli!
Hur var förlossningen? Som en förlossning ska vara. Bra, smärtsam och inte för lång.
Blev du sydd? Nej, fick bara lite slitningar, men ingenting som var värt att sy sa dom.
Dragen med sugklocka? Nej.
Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag, Pether och två sköterskor (?).
Hade du någon nära med dig? Pether så klart.
Vilket BB födde du på? Gävle
Hur stor var bebisen? 52 cm lång och 3624 gram tung. :)
Blev det en pojke eller flicka? Världens underbaraste lilla flicka!
Vad fick den heta? Anna Ängla Lilian Ahtiainen Gustafsson
Var allting värt det? Helt klart! Hon är min lilla ögonsten och jag skulle inte byta henne möt något i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0