Dagen D

Elin: Haha jo, jag tror till o med vi fick den pyjamasen av er precis när vi hade kommit hem från bb, om jag inte minns helt galet :P

Idag är dagen d, pluttan ligger fortfarande och sover. Men jag vaknade kl 08 av att jag är så nervös. Uscha. Pether ligger också fortfarande och sover, men jag tänker inte väcka honom. Det är hans eget ansvar att ställa larm så att han vaknar i tid, och han hade inte ens mobilen med sig in i sovrummet inatt.

Wilma ligger här på soffan bredvid mig och sover. Men jag är ju pigg! Låter som att min ängel tänker vakna nu! Tjohejss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej den var inte från oss. Den kommer från h&m och jag var ju så nojjig över svinis och alla andra sjukdomar att jag vägra gå in på köpis med henne, Haha! ;)

Kramar

2009-11-03 @ 10:54:22
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0