Äventyr i badrummet!

Svar till Anonym: För det första, varför kommenterar alla anonymt? Det är ju inte direkt några hemska frågor ni har så varför inte skriva ert namn? För det andra, jo visst det kanske är bättre att lägga henne tidigt. Men jag anser att jag hellre har henne vaken sent på kvällen än tidigt på morgonen då hon och jag oftast inte gör något på förmiddagarna. Alla mina vänner går i skolan, så vad ska vi göra då? Är det inte bättre då att sova fram till 10-11 och sen kunna göra något med mina vänner på eftermiddagen och somna sent på kvällen?

Har precis haft ett roligt äventyr i badrummet med min kära dotter. Hon har varit jätte grinig hela dagen så skulle in i badrummet nu och ta tempen på henne. Det slutade med att hon bajsade ner HELA mig, och då menar jag verkligen hela mig. Hela magen, mina byxor och mina älskade tofflor! Men men, det är sånt som händer. Det visade sig även att hon hade lite feber så nu har snuttan fått alvedon och nu ska vi fortsätta med det vi gjorde innan äventyret ^^ Dvs kolla på "Mysteriet på Greveholm" ^^

Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

Men det är ju det som är så mysigt nu allt babyknubb ;) jag älskar att pussa på liam lår och allt! :D Jaha men ojdå :/ Jo vi har faktiskt klarat oss nu allt är bara bra :)

2009-11-16 @ 11:28:18
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0