ajajaj

Har haft en blåsa uppe i gommen, tror den sprack igår för fy satan så ont det gör!

Pether är och jobbar just nu, Ängla sover (äntligen, ska jag tillägga) och jag har precis klockat undan i hela lägenheten, och satt upp post-it-lappar överallt! För att Pether ska kunna göra småsaker också ;) Usch vad bitchig jag lät nu :P Men vad trött jag är på att det bara är jag som plockar och donar hela tiden!

Farfar Teppo har vart här och hälsat på idag, med mormor Annis. Sen helt poffpaff så kom Farbror Jimmy hit och hälsade på :P För första gången. Trevlans trevlans. Har vart till tandläkaren idag också. Lagade ett hål, gick skit bra. Men på något sätt har Pethers tandläkarrädsla börjar smitta av sig, fy fan vad nervös jag va innan jag gick dig :S

Imorn ska jag hem och göra det sista på faktureringen åt pappa, måste få det gjort. Annars är det väl inga fler planer vad jag vet.

Jag har tänkt på en sak. Sen jag blev en "stay-at-home-mom" så har jag börjat följa massa bloggar, tycker det är lika spännande varje dag jag läser. Är min blogg en sån blogg?

Bilder från när Ängla var hos tant Sara och "gammel"tant Annika igår ;)

   
   
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0