Aj aj på mig!

   

Har nästan inte skrivit något alls nu på några dagar, men har inte känt att jag har orkat. Pether har vart sjuk, jag blev akutsjuk igår och Ängla har varit allmänt grinig ett par dagar. Men nu vaknade jag före de andra två så då ska man väl försöka skriva vad man har gjort i helgen :)

I fredags var vi iväg till BVC, Ängla hade vuxit 4cm på 2 veckor! Det är inte konstigt att hon har sovit som hon har gjort, fy tusan vilken växtvärk hon måste ha haft! Så alltså är min lilla plupp 61,5 cm lång nu :) Och så vägen hon 6880 gram! Hon är min lilla tjockis!

Efter BVC och att Patrik åkt hem så fick Ängla stanna hemma så åkte jag iväg till skolan och träffade Erika, åkte med henne till Skutskär och bara umgicks. Lyssnade på bra musik, sjöng singstar, skulle ha spelat bowling på Wii men vi kom aldrig så långt ^^ Vi skulle också ha kollat på "Green Street Hooligans" eftersom att Erika hade en uppgift från svenskan om den filmen, men deras dumma USB ville inte funka så... Vad ska man göra?

Var hundvakt igår, när både jag och Pether mådde som värst. Resterande av min familj åkte till Stockholm och kollade på Monster Jam! Så Wilma och Miranda var här hela dagen :) Pether drog sig ut igår även fast han inte mådde så bra, och pantade all pant vi hade på balkongen, 147 kr :P Sen köpte han godis till sig och lite morötter åt mig, mums mums.

Ängla somnade 23:00 ganska exakt igår, sen sov hon lite oroligt och drömde massor fram till ca 01 när jag och Pether gick och lade oss. Sen vid 06 i morse vaknade jag av att det lät som att hon låg och pratade. Så jag gick upp på toa, drack vatten och tänkte att det var bäst att blanda en flaska mat utifall att hon skulle vakna ordentligt men hon har inte vaknat än! Om 20min har hon sovit i 12 timmar i streck :O Jag blev lite nervös för en stund sen och gick in och kollade så att hon andas, kände först på hennes kind och den var iskall, då fick jag panik och skakade på henne. Hon vaknade inte av det, men jag fick åtminstone se att hon andades!!

Kanske man ska ta och äta frulledull medan de andra sover? :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför lägger ni inte henne tidigare och kliver upp tidigare? :)

Det är bättre om ni lägger henne vid 8 på kvällen & går upp vid 7 dagen efter.

För Änglas skull.

2009-11-15 @ 17:25:47
Postat av: Linda - mamma till Liam

Oj vad hon har vuxit :) Liam är nu 62,8 och väger 6440, Dom är nästan lika stora ;) Hur är det med er annars då? :) kram

2009-11-16 @ 10:11:13
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0