Tisdag = Sara!

Haha som vanligt på tisdagar så sov Sara här igår ^^ Desperate Housewives är dock slut, men tisdagar är tisdagar! Så vi åt mat, kollade på "The Hitcher" och skrattade av bara tusan igår ^^

Sen imorse så blev jag lite förvirrad, Pethers larm ringde vid 07:50, och då flög JAG upp, kollade på mobilen och stängde av larmet och vände mig mot Pether (som jag trodde var Sara) och frågade "är det din mobil?" HAHA. Sen la jag mig ner igen och började peta på Sara och sa att hon var tvungen att gå upp (Jag trodde att hon var Pether). Och det komiska i situationen var att jag blev arg på Sara för att hon inte klev upp! HAHA, och jag brukar aldrig tvinga Pether att gå upp, det är ju hans eget ansvar!

Ängla ligger här på soffan bredvid mig och har jordens hicka. La in henne i sängen för ca 10min sen och gick iväg och diskade. Sen när jag hade diskat klart så hörde jag hur hon låg därinne och hickade, så då fick hon komma upp igen ^^ Men hon är super trött!

Nä nu ringer Jossan! Ching!

Kommentarer
Postat av: Bello

Vilken fin bebis du har :)

Jag fick också barn i augusti 09 :)

2009-12-17 @ 14:12:07
URL: http://beelloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0