Te och macka!



Sitter här och tänkte att jag skulle sluta dricka så mycket cola som jag gör. Så då fick det bli lite jordgubbsté istället, mums! Tog även två mackor till de, då jag kände att mitt blodsocker låg på läskigt låg nivå, jag bara skakade när jag klev ut ur duschen!

Ängla somnade strax före 22 igår, och då hade vi verkligen kämpat med att hålla henne vaken så länge! Hon knorrade fram till 01 tror jag, men sov hela tiden och ungen sover än! Min lilla sjusovare! Jag däremot har haft en av dom värsta nätter jag någonsin har varit med om. Pether sov på min sida av sängen i 2 timmar inatt, vaknade vid 00 av att han var för varm. Sen vaknade jag 01 av att jag hade halsbränna så det stod härliga till! Det kändes som att någon stod med en tändare i halsen! Så då gick jag upp, svalde en sked bikarbonat och ett glas vatten, gick på toa och sen och lade mig igen. Vaknade ca 2 timmar senare av att jag var kissnödig... Sen har Pether snarkat, och snarkat, och snarkat inatt. Blä, jag har sparkat på honom, massor, men människan vaknar ju inte!!!

Fan, jag vet inte om jag kommer klara av en till sån här natt, är helt jävla slut!

Ska iväg till Gimlins idag igen och kolla på bilderna som de knäppte på Ängla! Gud så kul, sen måste jag fråga hur mycket bilderna vid 1års fotograferingen kommer kosta. Det ska tydligen vara väldigt dyrt!

Nä, nu låter det som att min kära dotter håller på att vakna! Chingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0