Städning och möblering

Nu har jag och min kära karl varit jätte duktiga! Vi har tvättat, diskat, städat (dvs dammsugit och plockat undan), badat Ängla, möblerat om i sovrummet, rensat garderoben och fyllt på nere i förrådet! Blä så trött jag är, men så stolt jag är över mig själv att vi verkligen fick allt som vi ville gjort idag!

Handlade julklapp åt pappa idag med, mamma hade jag redan klar. Hittade nog det bästa jag någonsin hade kunnat hitta åt min kära far tror jag ^^ Hoppas att han blir nöjd i alla fall!

Spiralen känns ingenting, gud så skönt att ha skiten gjort! Det var kanske inte det bekvämaste att göra men nu är det gjort i alla fall, och jag är väldigt lycklig att Pether var där och höll mig i handen!

Imorn så kommer min kära mor hit och fikar på förmiddagen, sen mot eftermiddagen ska jag iväg till skolan och möta på Erika som sedan ska med hem hit. Sen vid 18 ska vi iväg till en annan lägenhet här på området och kolla. Hon och Jimmy ska flytta in på samma gata som vi!!!

Nä nu ska jag ta och plocka fram bullar till imorn, sen blir det nog till att hoppa i säng!

Svar till Elin: Ja dom var verkligen jätte duktiga och mysiga att ha och göra med!
Svar till Linda: Ska iväg och handla apelsiner och nejlikor imorn!!! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja man kan ju misstolka det ;)

Ja det hade jag tänkt, men tack för tipset :)

Jag hade tänkt att ha en nakenfis bild och en med kläder. Vet du vad det kommer kosta sen vid 1år på ett ungefär? Det glömde jag fråga, haha.

2009-12-04 @ 21:51:09
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0