Söndagsmiddag och Järbo


Pappa och Ängla helt totalt utslagna!

Hade bjudit hem pappa och Marianne på söndagsmiddag idag, ingen stek eller så men potatis och köttbullar i alla fall. Var väldigt mysigt, Pether väckte mig halv ett, det var min tur att få sova ut, och dom skulle komma till två. Så då blev det lite bråttom in i duschen och sen börja med maten på en gång. Efter maten blev det fika och lite bus med Ängla.

    
 

Sedan kom Stephan, Änglas farbror, senare på eftermiddagen och vi följde med honom till Järbo och hälsade på Änglas kusin Tindra. Riktigt trevligt faktiskt, fick hålla i Tindra idag. Hon är inte alls så mycket tyngre än Ängla längre, och hon är ändå två månader äldre. Men där kan man snacka om riktig bebis att hålla i, hon som kan leka lite med sina leksaker, Ängla förstår ju inte riktigt hur hon ska göra än. Men gud så liten Ängla blev sen när jag hade hållit i Tindra ^^

Just nu håller Pether på att roa Ängla, hon är jätte grinig, kan bero på att hon är jätte trött. Tänkte hålla henne vaken tills jag har skrivit klart bara, sen ska hon få lite mat och förhoppningsvis sova!

Den här veckan blir lugn, har absolut ingenting skrivet i agendan ^^ Så det ska bli riktigt skönt att kunna göra impulsiva saker, inga möten, inget bvc eller något. Ska ringa till tandläkarn direkt imorn bitti bara och kolla om dom kan kolla på min tand som jag råkade tugga av en bit på i förrgår. Nä nu ska min kära dotter få lite mat!


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

Hur orkar ni ha henne uppe sådär länge?:O

Jag skulle vilja ha lite egentid på kvällen om jag var er och sen gå upp tidigt :) <3

2009-12-07 @ 10:13:00
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

Jaha okej :) men det är ju bra :)

2009-12-07 @ 18:59:00
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0