Smakportioner!

Haha, och nu, innan jag börjar skriva detta inlägg. Jag säger det så att alla vet. Jag vill inte ha några kommentarer om att "blä man får inte ge barn innan dom är 4månader" För det skiter jag fullständigt i, jag ger min dotter det jag vill och jag behöver inga kommentarer om hur dum jag är!



Har gett Ängla smakportion idag, och igår med för den delen ^^ Banangröt! Låter ju inte så mumsigt men det var inte så hemskt faktiskt :P Igår bara spottade hon ut allting men idag så har hon faktiskt lyckats svälja lite också :) Blandade med lite katrinplommon idag för att hon ska kunna bajsa. Hon har inte gjort det sen igår morse! Idag gick det riktigt bra! Jag är så stolt över min lilleplutt! Ska iväg på kostsamtalet på BVC imorn, så jag anser att en dag hit eller dit inte gör någonting :)



Har nästan inte gjort något annat idag faktiskt :P Fått reda på att min kära mor har skaffat katt, igen kanske jag ska tillägga. Så fick vi en matstol idag med :) Av mammas kusin! Blå, men vad gör det? Gratis är bäst, eller hur?

Nä nu ska jag ta och gosa och mysa och busa med min kära familj!


Kommentarer
Postat av: emelie andersson

Jag tycker det är skit bra att börja ge dom lite annat :D Det gör ingen skada!

2009-12-18 @ 09:19:18
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0