Julklappsbyte i Järbo

Har precis kommit hem från Järbo, bara jag. Ängla och Pether åkte dit igår eftermiddag och sov över för att vi skulle ha julklappsbyte där. Fick jätte fina presenter, bl.a. en ljus(ja vad säger man)stake (?) med Änglas namn på, skit fin! Sen fick hon en haklapp som fångar upp maten av Jimmy, det är kanon! Och Mimmi Pigg i gosdjursformat som är ungefär lika stor som Ängla, haha.

Pether och Ängla stannar i Järbo en natt till, han orkade inte ta bussen hem med henne nu, det blir för knas med hennes sovrutiner, + att hon har börjat vända på dygnen nu, dvs att hon känner för att vara vaken till ca 03 ungefär. Inte bra! Så jag får en till natt för mig själv här i lägenheten, och idag ska jag bara ta det lugnt. Håller på att göra lite kött och pommes nu, ska bara vänta på att det svalnar nu så ska jag börja mumsa sen! Igår tog jag det inte så lugnt, då storstädade jag från 15 till 20 ungefär. Sen kom Erika, så vi satt här, drack lite vin och spelade kort, pratade lite skit och så där som vi brukar göra ^^

Pether och Ängla kommer hem tidigt imorn, ca 12. Då kommer Lantto med också, sen ska Pether jobba mellan 16 och 20. Så då blir det lite Tessan-Lantto-Ängla tid :P Haha.

Nä nu tror jag att min mat är avsvalnad! Lägger in bilder i ett senare inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0