Julen!

Skrev precis ett skitlångt inlägg, men men, vi får väl börja om igen då! Som jag skrev i det förra ^^ Så glömde jag helt att skriva om julafton i det förra inlägget, även fast det var det viktigaste egentligen!

Vi klev upp kring halv nio och gjorde oss i ordning, åt frukost ihop (för första gången på länge) och sen kom mamma, pappa och mina två bröder kring 09:45. Det första pappa gjorde var att beordra någon att sätta på kaffe. Sen satte vi oss i vardagsrummet och väntade på att Pether skulle börja dela ut julklapparna :) Min och Änglas hög blev störst av alla *stolt* haha. Ängla fick så himla mycket bra och fina grejor :) Hon fick ett halssmycke, en tavla, gosedjur, leksaker, bitringar, overall, en rolig grej till vagnen och massa massa mer :) Jag och Pether fick också massor och nästan bara saker som vi behövde. En ny golvmopp, nya sängkläder, handdukar, en elvisp och presentkort. Det är säkert mera också men jag är helt tom i huvudet just nu ^^

Magda och Stephan kom senare vid ca 14 tiden :) Så dom käkade med oss medan det var Kalle Anka på tvn :)

Ängla var jätte snäll hela dagen, men sen på kvällen så kände hon för att vara vaken till ca 03:30. Av någon konstig anledning. Hon var väl så uppspelt för att det hade varit så mycket folk under dagen :)

Nu kommer bilder :D

  
Mera bilder gick inte att ladda upp :S

Men bdb finns alltid: ttesss @ bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0