JULEN ÄR HÄR!

Snö, snö och åter snö är det utanför. Fan, det var länge sen jag såg så här mycket snö på samma gång alltså. Men men, det är väl det som hör julen till, eller nått. Det kan ju ligga kvar över jul och nyår, sen får de gärna försvinna!

Har inte haft tid att skriva på någon dag nu, men nu sover lilltuffsan och Pether är ute i tvättstugan och väntar på en reparatör, haha. Som vanligt när vi ska tvätta så är det något som är trasigt.

Tant Sara var här igår, vi fixade julskinka, kokade knäck, åt tacos och bara hade det allmänt trevligt ^^ Vi matade Ängla med päron/hallonpuré, det tyckte hon var mega mumsigt, men hon fick till några snygga grimaser ;)

  

Fick hem bilderna från Gimlins igår med :D Gud så lycklig jag är
hon är så fin så man tappar andan!



Idag har vi haft besök av vår rektor och hennes man + son. Riktigt trevligt, fick fina julklappar och massa leksaker till Ängla. Tygböcker och skallror etc. Förutom de så har vi inte gjort så mycket mera. Badat Ängla, som har kommit underfund med att det är SÅÅÅÅ roligt att sparka i vattnet, så när mamma säger "sluta" så sparkar man mera!

För någon månad sen så fick vi jätte fina kläder av en av Pethers kompisar som Ängla ska ha imorn!
MY FIRST CHRISTMAS!

 

Jahaja, vad ska man skriva mera då? Ingenting direkt inplanerat imorn, förutom att mysa. Min familj kommer förbi på morgonkvisten och öppnar paket. Sen skulle kanske Stephan komma förbi en sväng och lämna paket? Vet inte riktigt hur det blir med det. Men Magda kommer i alla fall och äter med oss under Kalle Anka! Sen blir det väl för övrigt lugnt?

Nä nu ska jag ta och väcka min dotter så att vi inte kommer i säng allt för sent ikväll!

GOD JUL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0