Helt färdig!

Sov hos Erika inatt, hade hormonerna på topp igår så det kändes bäst att göra så, så att jag och Pether fick lite paus från varandra. Åkte till mor senare på dagen idag, kom hem hit vid 17 ungefär, och då hade jag väckt Pether kl 15:30 genom att ringa till honom. Så nu har han verkligen fått sovit ut. Imorn är det min tur!

Just nu ligger far och dotter och sover på den andra soffan, Ängla på Pethers bröst. Pether vaknade när jag knäppte kort på dom och bad mig lägga filten över dom. Gud så söta dom är! Ska lägga in bilderna sen, men orkar faktiskt inte nu. Är helt färdig idag! Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja det ska jag göra! Nej vi har inte varit dit än. Vi ska dit på måndag så då ska jag höra.

500 lät ju riktigt billigt. Jag hade fått för mig att det i alla fall skulle ligga runt 1500. Men vi får väl se ;)

Kram

2009-12-05 @ 22:07:08
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad du knäpper mycket kort :P

Låt dom sova ifred!

2009-12-05 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0