Helg helg helg



Nu är helgen över, och idag är det tydligen sista advent, det hade jag totalt glömt bort. Men jag har i alla fall tänt sista ljuset på ena ljusstaken än så länge.

Pether och Ängla åkte iväg till Hofors idag, jag följde inte med, har inte sovit som jag ska på veckor så jag orkade helt enkelt inte. Jag vaknade precis när dom hade åkt, efter att ha sovit kanske 5-6 timmar inatt. Jag kan inte sova längre. Vet inte vad det är för fel..

Ängla kom hem vid 15 tiden innan, och Pether åkte iväg för att jobba. Först nu har min lilla plutt somnat. Hon var så trött nu så hon deckade nog på en gång. Men klart man blir trött när man busar nonstop i 3 timmar och sen får morotspuré på de ;)

Snart är det julafton, och det bara byggs på med mer och mer julklappar under vår lilla gran, det är redan överfullt, tror vi kom fram till att det var mellan 30 och 40 julklappar. ^^

Nä om man skulle ta och göra något vettigt istället, när man ändå har chansen ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie andersson

vart ska ni fira jul? :)

2009-12-20 @ 19:40:38
URL: http://emeliieanderssson.blogg.se/
Postat av: Tess Gustafsson

Hemma hos oss ^^ Dom som vill får komma hit :P vi orkar inte åka någonstans ^^ Ni då?

2009-12-21 @ 00:08:42
URL: http://tessgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0