Godmorgon



Nu skulle man ju kunna undra vad jag gör vaken vid den här tiden på dygnet, det är faktiskt så att jag har vart vaken i 1,5 timme nu. Mammas kusin Magda är här idag och ska sova en stund innan hon ska passa Ängla åt oss medan jag åker och sätter i spiralen! Usch, det var länge sen jag var vaken vid den här tiden på dygnet!

Korten på Ängla, som dom tog på Gimlins igår, blev superfina! Ängla var så snäll och så duktig, sen sov hon 2 timmar i vagnen medan jag och Pether julpyntshandlade. Hon var så trött efter all ståhej igår så hon totaldeckade i min famn ca 22:45, och hon sover än. Skulle gissa på att hon vaknar kring 09 kanske?

Ja som sagt, idag bär det av och sätta in spiralen, usch, men hur rädd jag än är så ska jag göra det! Det har jag gett mig fan på! Sen när vi kommer hem därifrån så ska vi flytta ner en massa onödiga saker i förrådet som bara står och tar upp plats i lägenheten. Plats som vi egentligen inte har. Efter det så har vi tvättstugan, och så tänkte jag möblera om i sovrummet, men jag har inte bestämt mig hur än. Det återstår ju att se.

Julpyntade i alla fall igår, men jag känner inte riktigt den där julstämningen än... Vet inte hur jag ska göra för att få den? Det är ju nya gardiner, ljusstakar, adventsljusstakar (ja, det är två) och glitter, glitter i massor! Men jag får ändå inte till de :(


Kommentarer
Postat av: Elin

Ååh vad roligt med kort!

Va dom duktig på Gimlin? Vi har tid där på måndag. Jag väntade tills nu för jag vill ha kort på tufflan vid 6mån och 1år :)

2009-12-03 @ 12:43:05
URL: http://elinedvinsson.blogg.se/
Postat av: Linda A

Du får fixa lite som doftar jul också, typ apelsin, kanel, saffran. Och JULMUSIK!!!

2009-12-03 @ 18:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0