Bus med Linda och Liam!



Har varit i Sandviken idag, hela dagen. Åkte hemifrån vid halv elva imorse och kom hem vid halv tio! Har tokbusat med Linda och Liam HELA dagen, så hoppas verkligen att min lilleplutt vill somna snart. Hon har knorrat i sängen ett tag nu, men har inte hört något på en liten stund!

Har faktiskt haft en alldeles underbar dag. Utanför hemmet! Med något i samma situation som vi, med barn i samma ålder, och som är i samma ålder som jag! Helt underbart! För mig var det här en drömdag!

Orkar inte skriva så mycket nu, har inte sovit som jag ska inatt, så tröttheten slog emot nu känner jag, håller tummarna för att Ängla sover nu snart så jag också kan få nanna kudden!

Bilder från idag ^^


Mer bilder finns på http://ttesss.bilddagboken.se/

Kommentarer
Postat av: Linda - mamma till Liam

Det var jätte roligt att träffa er :) Och flera gånger ska det bli! Pussa på Ängla från mig!

2009-12-15 @ 22:02:03
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0