Beccelibeccis!



Sitter här och pratar med min kära söta rara Becca på msn. Och nu, helt poffpaff så säger människan att hon aldrig har träffat Ängla! Jag tänkte efter, och skrev "är du säker?", för jag har något svagt minne av att hon har gjort det. Men nu när jag tänker efter så har hon ju aldrig träffat henne! Så nu är det tamigtusan på tiden att hon gör de! Någon dag i helgen kommer min kära söta rara Becca!

Både min karl och min underbara dotter ligger och sover. Ängla somnade strax efter 23 igår kväll, så snart har hon sovit 12 timmar. Ojojoj. Pethers larm ringde vid 05:30 i morse och då följde jag med honom upp. Men då kände han sig dålig så han ställde om klockan till 06:50 för att ringa och sjukanmäla sig. Och är han sjuk, ja då lär han väl få sova bort det sjuka då!

Var iväg och handlade julgran igår, och glitter, och kulor. Jätte mysigt. Men det var ett helvetes jävla arbete att först sära på alla grenar i granen (vi har en plast), sen sitta och trä i snören i 68 kulor och 12 stjärnblablabla. Usch vad jag blev trött på de, men nu är det värt det. När granen står här och lyser upp hela vardagsrummet! Haha, och jag vet. Jag är tidig med att klä granen, men jag skulle gärna klä den i slutet på november om jag inte hade en spärr på mig själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0